Veelgestelde vragen


CONTACT

Hoe kan ik jullie bereiken?
Stuur een e-mail naar info@soulistic-life.be, gebruik het contactformulier op de webshop of stuur een berichtje op Facebook of Instagram en je krijgt binnen 24 uur antwoord.

BESTELLEN
Waar vind ik informatie over het product?
Door op het product te klikken kom je terecht op de productpagina. Hier vind je alle informatie omtrent het product terug bij de beschrijving.

Toch nog extra vragen over een product?
Heb je een specifieke vraag over een artikel? Stuur een e-mail naar info@soulistic-life.be, gebruik het contactformulier op de webshop of stuur een berichtje op Facebook of Instagram en je krijgt binnen 24 uur antwoord. we helpen je dan graag verder, zodat je een juiste keuze maakt.

Blijven mijn producten gereserveerd zodra ik ze in mijn winkelwagen laat staan? Nee, je producten blijven niet gereserveerd zodra je ze in de winkelwagen plaatst.

BETALEN
Hoe kan ik betalen op www.soulistic-life.be?
Je bestelling kun je bij ons veilig betalen met Bancontact, iDeal en creditcard.

VERZENDEN
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor bestellingen die op werkdagen worden besteld hanteren we een levertijd van 1-3 werkdagen in België en 1-4 werkdagen in Nederland. Bestellingen die in het weekend worden besteld worden altijd pas op maandag verwerkt door ons.

Zodra je artikelen van Young Living besteld, kan de levertijd van je gehele bestelling iets langer duren. 1x per week worden de producten rechtstreeks bij Young Living besteld, na het ontvangen van de producten maken we je bestelling met veel zorg en liefde voor je klaar.

Wil je liever rechtstreeks bij Young Living bestellen aan 24% korting via je eigen account en deelnemen aan het Essential Rewards programma? Stuur me dan een berichtje, dan help ik je opweg hiermee!

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten voor België bedragen €6,95 en voor Nederland €9,95.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling, de bestelling nog wijzigen?
Helaas is dit niet mogelijk, aangezien je bestelling direct in het systeem wordt verwerkt.

RETOURNEREN
Mag ik alle producten retourneren?
De producten van Young Living kunnen niet geretourneerd worden alsook sale artikelen.

Binnen welke termijn moet ik mijn bestelling retourneren?
Je krijgt altijd een bedenktijd van 14 dagen om je bestelling retour te sturen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Meld je retour aan bij info@soulistic-life.be met daarin vermeld je ordernummer, naam en het product waar het om gaat. Je bestelling zul je op eigen kosten retour moeten sturen. Wij adviseren altijd om het pakket met track & trace code te retourneren, dit zodat wij ten alle tijden je retourzending kunnen volgen. Soulistic Life is namelijk niet aansprakelijk voor de retourzending.

Mijn artikel is beschadigd/kapot, wat moet ik doen?
Indien dit gebeurd willen we je vragen om binnen 12 uur na ontvangst van je bestelling een e-mail te sturen naar info@soulistic-life.be met een duidelijke foto van het betreffende artikel en het defect. Wij zullen dan voor een passende oplossing zorgen.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar ik heb nog geen creditnota ontvangen? Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, ontvang je een creditnota van ons en zal het bedrag binnen 7 dagen worden teruggestort.

RUILEN
Ik wil graag het artikel ruilen, kan dit?
Wil je toch graag een ander artikel ontvangen, dan raden we je aan om jouw huidige aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het nieuwe item dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.